Detalji kampanje

Podravka Krem Juha

CTR 18.23%

Oglašivač:
Podravka

Trajanje kampanje:
17. februara 2015. - 28. februara 2015.

Format Banera:
Fullscreen Interactive, 320x480

Cilj kampanje:

Nema boljeg načina za predstavljanje tvog novog proizvoda od kampanje na mobilnom uređaju tvog korisnika. Podravka je iskoristila našu oglašivačku mrežu kako bi predstavila nove ukuse krem supa. Baner Full screen image je vodio do Podravkine mobilne web stranice, gde su hrvatski mobilni korisnici mogli saznati više o ovoj krem supi bogatoj povrćem.

Naruči kampanju

Želiš ovakvu kampanju?

Sviđa ti se naš rad i želiš nešto slično, ali ipak drugačije za svoj brend? Javi nam se i ostvarimo postavljene ciljeve na obostrano zadovoljstvo!

Javi nam se

Naši zadovoljni klijenti

Kontakt

ClickAttack
Zelengorska 1g
11070 Novi Beograd, Srbija
Telefon:+ 381 11 3110 446
Email: info.rs@clickattack.com

Saznaj više