Najbolja kontrolna lista za merenje uspeha vaše sledeće mobilne kampanje

Sama činjenica da ste odvojili deo budžeta za mobilno oglašavanje nije garancija da ćete dobiti visoko efikasnu kampanju. Kompletan uspeh mobilnog oglašavanja zahteva pažljivo organizovanu kampanju, počevši od dobrog media plana, kvalitetno osmišljenog kreativnog sadržaja, isprobanih i proverenih oglašivačkih tehnologija i naravno, ispravnog pristupa merenju  efikasnosti.

Zato predstavljamo vrhunsku kontrolnu listu za merenje efikasnosti mobilnih oglašivačkih kampanja.

1. Da li ste postigli cilj mobilne kampanje?

Mobilno oglašavanje može unaprediti vaše poslovanje, međutim, ukoliko niste utvrdili šta tačno želite da postignete ne možete meriti uspeh. Kako biste to činili što lakše,  podelite svoje ciljeve u dve glavne kategorije, kvantitativne i kvalitativne.

2. Merite angažovanje na osnovu kreativnosti mobilnog oglasa

Kako biste saznali isplati li se kreativnost u mobilnom oglašavanju, morate uložiti deo svog budžeta u kreativni sadržaj i razvoj mobilne kampanje. Zato definišite ciljeve angažovanosti kako biste objektivno pratili uticaj koji imaju na kampanju  kao i u kojoj meri korisnici vrše interakciju s mobilnim oglasom.

Prema ClickAttackovom Godišnjem Izveštaju za 2015. najviša Stopa interakcije s oglasom je 60,95%. Pogledajte koja je to kampanja ostvarila rekordnu stopu konverzije!

630x400

3. Poznavanje post-klik konverzije pomaže u proračunu profitabilnosti mobilnog oglasa

Kako biste razumeli vrednost koju vaša mobilna oglasna kampanja donosi vašem poslovanju, potrebno je meriti konverziju koja se dešava nakon što je korisnik izvršio interakciju s oglasom. Stopa konverzije oglasa (Ad Conversion Rate) se računa deljenjem broja konverzija s ukupnim brojem klikova na oglas. Neki od najčešćih primera post-klik konverzije su:

Konkretna metrika za merenje post-klik konverzije jest Cost-Per-Conversion i ona će vam pomoći da utvrdite isplativost mobilnog oglasa. Cena konverzija trebalo bi da bude manja od iznosa koji ste primili od svakog konvertovanog posetioca.

4. Pratite segmente s najboljim performansama vašeg brenda kako biste poboljšali targeting

Podjednako je važno da znate da li vaša poruka stiže do prave publike. Ako se vaša mobilna kampanja prikazuje putem premium oglašivačke mreže koja omogućuje kompletno upravljanje kampanjom, imaćete uvid i u segmente s najboljim performansama. U izveštaju o kampanji pronaći ćete vredne informacije koje možete pratiti, kao na primer:

5. Na kraju, izračunajte ROI vaše mobilne kampanje

Koliko je god korisno znati broj prikazivanja i klikova koje je kampanja ostvarila, još je bolje znati koliko vaši oglasi doprinose uspehu poslovanja. ROI (Return on Investment) je jedna od najvažnijih metrika za mobilne oglašivače, s obzirom na to da pokazuje stvarni rezultat koji mobilno oglašavanje ima na vaše poslovanje i pomaže u proceni da li novac koji ulažete daje profit. Računanje mobilnog ROI-a zavisi od ciljeva kampanje. Za mobilne kampanje koje imaju merljivi KPI jednostavno je izračunati ROI – samo oduzmite uložene troškove od ostvarenih prihoda i podelite dobijeno s uloženim troškovima. S druge strane, merenje ROI-a za “brand awareness“ i slične kampanje podjednako je korisno, ipak, doći do krajnjeg rezultata je malo zahtevnije.

Bilo da koristite mobilno oglašavanje za povećanje prodaje, generisanje baze podataka ili podsticanje drugih važnih aktivnosti kupaca, pametno je meriti performanse, jer je njihov krajnji zadatak podsticanje uspeha u budućim marketinškim kampanjama.

Planirate i sami da pokrenete mobilnu kampanju? Pomoći ćemo vam da izmerite njenu uspešnost!

Prijavi se na Newsletter

Budi u toku sa najnovijim trendovima iz sveta oglašavanja

Možda vas zanimaju i ovi članci

200+ Media Partnera

Kontakt

ClickAttack
Zelengorska 1g
11070 Novi Beograd, Srbija
Telefon:+ 381 11 3110 446
Email: info.rs@clickattack.com

Saznaj više